zondag, november 25, 2007

Met wat zijn we bezig?!!

Dat we de laatste tijd “anders” actief zijn komt en minder publiciteit verzamelen komt door mijn acties. Tijdens het fietsen met Roger Boxberger is er geen tijd voor fotosessies, drank of versnapering. Hier is het alleen werken aan de conditie.
Tijdens het werken bij Steven kan je niet altijd resultaten laten zien want er moet daar ook worden afgebroken, geschuurd, geplakt en verf gestript.
Activiteiten die niet direct uitnodigen om plezierig in beeld te komen.
Maar…dit wordt vervolgd, na afbraak komt de plezieriger opbouwen en daar houden we je van op de hoogte.
De herfst met zijn grauwe dagen, mooie foto’s van mist en regen geven minder positieve impulsen en ik dacht dat het daar ook een beetje om te doen was.
De vorige beelden van de sneeuw in Warth hebben me een beetje een geforceerd positief gevoel gegeven en nu moet ik even terugkrabbelen maar ik geef ze toch nog graag eens weer.

Hoop doet leven!!









Geen opmerkingen: