donderdag, december 22, 2011

Zoveel hadden we nu ook weer niet verwacht!!

Michel Ulens is vandaag naar Stanzach gereden en hij vond hier met moeite het bureel van Jeka terug. 
Na een helse schupbeurt heeft hij eindelijk een paatje gegraven naar de ingang.
Zeggen dat we ons vorige week nog erg ongerust maakten omdat er nog geen millimeter (mm) sneeuw te zien was en nu....
De site van Warth-Salober geeft vandaag +30cm sneeuw zodat het totaal nu op 2m op de berg en 1,80m in het dal bedraagt.
De sneeuwklassen en de vakantiegangers kunnen op weg om te genieten en weer heerlijke foto's te maken in dit uniek winterlandschap.
We gunnen het hen van harte maar....zijn toch een beetje jaloers!

1 opmerking:

Ria zei

He`he ik ben er door gekomen.even geduldig gewacht of er nog iets kwam en ja hoor het wachten is beloond.
Ik heb je log doorgespit.Prachtig gewoon .Zoals ik genoten heb van Java en Bali, mde ook om de vakantie- herinneringen ,geniet ik nu van dit blog.
Dank je Saskia.
Fijne kesrtdagen en een bijzonder mooi 2012 wens ik jullie.
Groetjes ,Ria