vrijdag, augustus 31, 2007

Jules bekeek en onderging zijn derde verjaardag.

Pakjes, veel kusjes, drie vingers opsteken, iedereen bekijkt je zo, er worden speciaal voor jou kaarsen aangestoken en zelfs gezongen, je moet het allemaal ondergaan op je verjaardag.
Vraag het maar aan Jules.
Jules bekeek het allemaal met de nodige argwaan en deed verder gewoon verder zoals altijd. Want er zijn zo van die dingen die "moeten" gebeuren.

" Wat moet ik daar nu van denken en wat zouden ze nu graag hebben dat ik daar over zeg? "

Taart, met moeite gesneden, in zéér veel stukjes, daar kan ik goed inkomen en ze me lekker laten opsmullen, dat moeten ze me ook geen twee keer vragen.

Blazen, dat is dan weer iets anders. Het is al moeilijk genoeg als de soep warm is en nu moet ik nog leren mikken met mijn "blaas" naar drie kaarsjes die zo mooi branden.
"Kunnen ze nu echt niets anders uitvinden om verjaardagen te vieren?"

Dan maar het goede voorbeeld geven, de tafel en zeker de taart alle eer aandoen, zodat we met zijn allen weten hoe je een verjaardag viert.

Jules je was samen met je Mama schitterend op jullie verjaardag en...dat het een vermoeiende dag voor je was, bewees Jules door zijn strategische aftocht.
Jules en Ilse je doet zo verder de vele volgende jaren!









Geen opmerkingen: